Conditii Service Vehicule Electrice Service Trotinete electrice

Regulament  intern Service – pentru clienti (din data 01.03.2021)

1. Atentie:  La predarea fiecarui vehicul la care nu se cunoaste problema clar sau nu este o cerere exacta din partea clientului se va plati o taxa de constatare si diagnoza a problemei in valoare de:

  • 30ron pentru trotinete/hoverboard/biciclete ( Timp alocat, aprox 30Min.)
  • 50Ron la scutere/triciclete( Timp alocat lana la 40Min.)
  • 100Ron la vehicule pentru persoane cu dizabilitati sau triciclete cu caroserie  ( Timp alocat aprox. 1, 5 Ore)
  • 100Ron la trotinete cu controller in teava ( care dureaza aprox 1,5Ore demontat+ montat

 Aceasta consta in faptul ca se fac verificarile generale ( electrice, mecanice) si se verifica daca se gasesc piese la furnizori.  Se plateste la predarea vehiculului in service, indiferent ca se rezolva problema sau nu. 

Vehiculul se lasa in service doar cu acceptul acestei conditii. 

Citeste pe fisa de predare in service, pe care o primesti la predarea vehiculului. 

2.Programarea vehiculului in service: 

Programarea este valabila, doar in momentul in care avem vehiculul in service.

Timpul mediu de reparatie este evaluat in felul urmator : 

  • Lucrari mecanice 2-3 zile lucratoare
  • Lucrari Electrice- Electronice 5-7 zile lucratoare 

Doar atunci cand, dupa identificarea problemei exista piese in service-ul nostru sau la furnizorii din Romania. 

3. Disponibilitaea pieselor de schimb (Mecanice sau Electronice)

Daca nu sunt piesele disponibile, atunci se stabileste pe baza disponibilitatii si identificarii exacte a piesei un temen de la 5- 15 zile ( pentru Europa) 25-90zile China

Atentie: Exista multe sanse ca noi sa nu gasim piesele necesare. Atunci avem 2 optiuni:               

  • 1. Alegem sa predam vehiculul inapoi clientului, si acesta va plati manopera pentru timpul alocat, si va prelua vehiculul. 
  • 2. Ne va aduce piesa exacta ca si cea necesara si noi o montam 

4. Nici un vehicul nu se repara pe loc, doar pe baza de programare, exceptand situatiile de mai jos.

5. Reparatii in regim de urgenta 

Care se repara in ziua respectiva (mici interventii, care au o durata medie de reparatie de 30 minute)

Reparatiile in ziua respectiva, se vor lua ca si reparatie in regim de urgenta, iar pentru aceasta este o TAXA SUPLIMENTARA DE 50Ron, in cazul in care lucrarea. Daca depaseste 30 de minute, nu se repara pe in acea zi deoarece  intrerupe sau creaza dificultati in repararea vehiculelor venite anterior, pe baza de programare. Aceasta inseamna ca se va face programare, aceasta insemnand ca se va repara in urmatoarele zile, conform informatiilor oferite de catre Gestionarul service-ului.

ATENTIE:  

Daca vehiculul vine inainte de ora 12:00 – Se rezolva in ziua respectiva

dupa ora 14:00 se va pune pe ziua urmatoare( cu mici exceptii, cand nu sunt lucrari importante in curs)

Aceasta se refera doar la lucrari mecanice, specifice(schimb placute, inlocuit anvelopa, reparat o componenta externa) care nu necesita montaj de piese, sau sunt piese usor de montat, care sunt pe stoc. 

Aceasta taxa nu este aplicabila la lucrari foarte simple care sunt sub 5 minute ( schimb de maneta, umflat roti, reglat frana, strans anumite suruburi, etc. 

6. Restituirea pieselor second. 

  • Acestea se restituie clientului, inmpreuna cu vehiculul. 
  • DACA ESTE DE ACORD, CLIENTUL POATE LASA PIESE SECOND HAND IN STARE BUNA PENTRU O SUMA MODICA CARE POATE FI SCAZUTA DIN MANOPERA

7. Marketing

Clientul va fi informat in legatura cu o reducere care se va aplica la orice orice lucrare, din manopera, si i se va cere acordul pentru aplicarea a 3 autocolante in schimbul unui discount de 10% la manopera actuala si 5% pentru orice lucrare de manopera efectuata in perioada valabilitatii autocolantelor.

Achizitie piese bune de la client ( BUYBACK)  

  1. Acum ai ocazia sa ne lasi piese noi pe care nu le vei mai folosi si noi ti le valorificam , scazandu-ti din manopera actuala.

Anvelopa cu camera noua = 35ron

8. Interzis accesul clientilor in incinta service-ului pe durata de lucru.

Pentru reparatiile si reglajele  care se efectueaza , indeferent de situatii, va rugam cu respect ca pe durata operatiunilor efectuate in serviceul de biciclete sa lasati pe cat posibil mecanicul sa lucreze singur  si va invitam sa ateptati in patrea din fata sau afara. 

Motivele pentru care facem acest demers:

– Siguranta dumneavoastra si a mecanicului, sa nu fiti lovit accidental sau stropit cu anumite lichide toxice.

– Spatiul de lucru relativ limitat

– Accesul mecanicului la scule si la piesele de schimb

– Concentrarea mecanicului la operatiile pe care le are de efectuat

De aceea pentru ca nivelul de calitate al operatiunii de service pe care o achitati sa fie cel mai mare este necesar ca mecanicul sa lucreze singur si in liniste.

[/row]