Livrarea produselor

Cum comand?
Procedura de cumpărare online a produselor prin adăugare în coșul de cumpărături:
– alegeți-vă produsele dorite.
– adăugați produsul în coșul de cumpărături
– după ce v-ați hotărât ce produse să achiziționați mergeți să revizuiți coșul de cumpărături:
– în meniul COS DE CUMPARATURI apasati butonul CONTINUA CU FINALIZAREA
– completati datele dumneavoastra în secțiunea DETALII DE FACTURARE completând toate câmpurile cu steluță roșie (câmpuri obligatorii)
-in cazul în care aveți deja un cont de client existent trebuie doar să vă autentificați cu emailul si parola care ați ales-o atunci când v-ați creat contul
-apăsați butonul PLASEAZĂ COMANDA și astfel comanda dumneavoastra a fost trimisă spre operatorii noștrii care vă vor procesa comanda.

Comanda va fi livrata în decurs de 1 zi -maxim 7 zile lucrătoare de la data lansarii comenzii dumneavoastră pentru produsele aflate in stoc.

Transportul – livrarea
Statusul unei comenzi

Comenzile inregistrate pe www.motorevolution.ro pot fi urmarite direct din contul tau, accesand “Istoric comenzi si facturi”. De asemenea, vei primi prin email cu informatii despre evolutia fiecarei comenzi plasate. Tot in “Istoric comenzi” poti vedea comanda detaliata accesand comanda.

Livrarea

Livrarile se fac in cel mai scurt timp posibil de la confirmarea comenzii pentru produsele cu status “In stoc”.
Valoarea transportului este de 25 lei pentru toate produsele.
Pentru produsele DISPONIBILE LA COMANDA termenul de livrare va fi stabilit in prealabil in urma unui contact telefonic.

NOTA: Pot aparea intarzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi.

Informatii utile

La preluarea coletului, este obligatorie verificarea integritatii ambalajului pentru a vedea daca nu exista deteriorari cauzate de transportul necorespunzator. Cumparatorul are dreptul sa refuze un colet deteriorat, cu conditia sa intocmeasca un PROCES VERBAL in acest sens, in PREZENTA agentului de curierat. Daca agentul pleaca si cumparatorul nu a verificat integritatea ambalajului, nici vanzatorul, nici curierul nu pot fi trasi la raspundere pentru eventualele deteriorari, rupturi, crapaturi sau alte defectiuni ale coletului cauzate de transportul necorespunzator. Va rugam insistent sa verificati cu ATENTIE AMBALAJUL COLETULUI IN PREZENTA AGENTULUI DE CURIERAT.
Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmarii comenzii si exceptand zilele nelucratoare.

Puteti cere informatii sau modificari asupra comenzilor dvs. accesand numarul de telefon 0770182031 si/sau la adresa de e-mail [email protected]
In cazul livrarilor prin curierat rapid este recomandat ca dupa receptionarea comenzii, produsul (produsele) sa fie verificate pentru a nu prezenta defectiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea sa fie facuta cat mai repede dupa receptionarea comenzii, iar sesizarea facuta in maxim 24 de ore la adresa de e-mail: [email protected]
Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si de preferat cateva poze cu produsul/ambalajul cu probleme.

MODALITATEA DE PLATA
Plata se va face in sistem ramburs atunci cand veti receptiona coletul/coletele din partea agentului de curierat rapid.